Je kunt een leerling meer verantwoordelijkheid voor zijn ontwikkeling laten ervaren, wanneer je zichtbaar maakt wat hij heeft geleerd, waar het geleerde een onderdeel van is en wat de volgende stap kan zijn. Wij gebruiken o.a. staafgrafieken om dit zichtbaar te maken. We zien dan waar we al goed weg bezig zijn maar ook wat nog beter kan. Wat nog beter kan, zetten we weg in een doel.
Terug naar overzichtAfgelopen vrijdag hebben we op school de monstertjes van de ...
Een ei laten vallen zonder het te breken is een klassiek ...
Het Knertje, een nieuw ontdekt & gemuteerd diersoort! ...
Laat het praktisch verkeersexamen maar komen! We (groep 7) ...
Mannen en vrouwen in de media, internetvrienden, ...
Diverse juffen en meesters van De Smelen aan het woord in ...
De maatschappij verandert ontzettend snel. Het ...
Wat kan ik nog meer zeggen....? O ja, er komt een MEGA ...
Elk schooljaar of na een lange periode uit elkaar geweest ...
Ken jij alle verkeersborden, begrippen en afspraken rondom ...
Trek je sokken maar eens uit en hang ze aan je oren. Hoe ...
Met een open dag probeert een VO-school zich te ...
Om Onderwijs op afstand in groep 6/7 te verzorgen, maken we ...
Wat een ontzettend gave surprises zijn er gemaakt! Een ...
Check deze video* eens ...
Vandaag was het tijd voor onze presentaties van WO. Groep 6 ...
Iedere dinsdag is het zo ver: tijd voor de Grej of the ...
Beste ouders/verzorgers, Ik wil me graag even aan ...
Inmiddels zijn we al weer 3 weken bezig en hebben we een ...